Distances līgums 

Šis līgums tiek slēgts starp uzņēmumu „TECTO” SIA, Reģ. Nr. 40103696087 un PVN Reģ. Nr. LV40103696087, Juridiskā adrese: Lauku iela 2a, Engures nov., Engures pag., LV-3113, reģ. datums 2013. gada 31.jūlijā (turpmāk tekstā UDO.LV) un Pircēju, kas veic pirkumu UDO.LV interneta veikalā. Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem, kas veikti UDO.LV interneta veikalā.

Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:


1. Vispārīgie noteikumi par preces pasūtīšanu

1.1. UDO.LV savā darbā pieturās pie labas komercprakses principu ievērošanas un stingri pieturās pie Latvijas Republikas "Patērētāju tiesību aizsardzības likuma" un "Noteikumiem par distances tirdzniecību" ievērošanu.
1.2. Visa prece UDO.LV e-veikalā ir norādīta ar PVN 21%, bez piegādes izmaksām. Preces cena ir tāda, kāda ir norādīta veiktajā pasūtījuma rēķinā līdz saistību pilnai izpildei.
1.3. Šis līgums ir saistošs visiem Pircējiem, kas veic pasūtījumu interneta veikalā. Noslēgtais līgums netiek saglabāts atsevišķā failā un ir pieejams visiem klientiem zem izvēlnes „NOTEIKUMI”.
1.4. Mēs paturam tiesības nepieņemt izpildē pasūtījumus no personām, kas jaunākas par 16 gadiem, kā arī no personām, kas pirms tam tīši radījušas zaudējumus UDO.LV vai arī neievēro morāles un ētikas principus.
1.5. Pircējam ir jānorāda patiesa informācija par sevi. Ja pasūtījuma brīdī Pircēja dati ir nepilnīgi vai arī ir pamatojums uzskatīt, ka dati ir fiktīvi, mēs paturam tiesības nepieņemt pasūtījumu izpildei. Atbilstoši Latvijas Republikas likumiem tiek veikta lietotāju darbību novērošana un pierakstīšana (sūtītāja IP adrese, lietotāja identifikators, laiks). 
1.6. Preces krāsa dzīvē var atšķirties no bildē redzamās krāsas. Tas ir atkarīgs no katra datora krāsu uztveres, ekrāna spilgtuma. Ražotājs patur tiesības veikt minimālas izmaiņas preces ražošanas procesā. Piemēram: aizstāt pogas vai uzšuves ar citām, nekā attēlots foto. Parasti, ja tiek veiktas kādas izmaiņas, tās ir minimālas un neietekmē preces izskatu. 

2. Pasūtījums

2.1. Pasūtījums tiek veikts interneta veikalā, e-pastā vai pa tālruni.
2.2. Pēc pasūtījuma sastādīšanas, automātiski, Jūs uz norādīto e-pastu saņemat UDO.LV pasūtījuma apstiprinājumu .pdf formātā. Ja Jūs neesat saņēmuši šo apstiprinājumu, pārbaudiet ‘junk mail’ vai ‘spam mail’. Ja arī šajās mapēs nav saņemts pasūtījuma apstiprinājums, tas nozīmē, ka Jūs neesat pabeiguši visus pasūtījuma etapus un mēs neesam saņēmuši pasūtījumu (šajā gadījumā, lūdzam, veiciet pasūtījumu vēlreiz).
2.3. Ja Pircējs nav norādījis pasūtījuma brīdī pilnus datus par sevi, vai ar Pircēju nav iespējams sazināties, pasūtījuma izpilde var aizkavēties.
2.4. Veicot pasūtījumu, klients pats ir atbildīgs par datiem, ko norāda pasūtījuma brīdī un to pareizumu, kā arī apzinās par sekām, kas var radīties par šo datu nekorektu sniegšanu. Ja tiek norādīta nekorekta kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasts) un ar klientu nav iespējams sazināties – pasūtījums tiek anulēts. 

3. Preces rezervācija

3.1. Klienta pasūtījums 100% tiek rezervēts pēc menedžera apstiprinājuma uz 24h pēc pasūtījuma veikšanas internetā. Ja šī perioda laikā par pasūtījumu nav saņemta apmaksa, vai pasūtījums netiek izņemts uzņēmuma veikalā, mēs paturam tiesības preci palaist brīvā apgrozībā un anulēt rēķinu.
3.2. Ja klients veic vairākus pasūtījumus, tad tos ir iespējams apvienot tikai tajā laika posmā, kamēr nav veikts kārtējais pasūtījums no ražotāja. Tekošais pasūtījums nevar tikt apvienots ar nākamo pasūtījumu, kam būs nepieciešama piegāde no ražotāja, jo preces nevar tikt rezervētas uz vairākām nedēļām bez 100% apmaksas.

4. Pasūtījuma apmaksa, piegāde un izpilde

4.1. Pasūtījuma apmaksas, piegādes veidi un to izmaksas ir neatņemama šī Distances līguma sastāvdaļa, kas ir saistoši visiem Klientiem līdz pilnai pasūtījuma izpildei un ir pieejama sadaļā „Piegāde”.
4.2. UDO.LV nodrošina piegādi pa visu Latviju.
4.3. Visi sūtījumi tiek piegādāti klientam necaurredzamā paciņā, līdz ar ko paciņas saturs nav pieejams apskatei, piemēram, kurjeram. 
4.4. Veicot pasūtījuma apmaksu, obligāti, jānorāda pasūtījuma numurs. Pretējā gadījumā pasūtījuma apstrāde var tikt kavēta. Visi maksājumi tiek identificēti pēc maksājumā norādītā rēķina numura.
4.5. Viens pasūtījums tiek izsūtīts uz vienu piegādes adresi. Vienu pasūtījumu nav iespējams sadalīt ar piegādi uz vairākām adresēm.
4.6. Nav iespējams vairākus pasūtījumus ar dažādiem saņēmējiem apvienot ar vienu piegādi.
4.7. Katru darba dienu plkst. 12:00 tiek apkopotas visas iepriekšējās un tekošās dienas apmaksas.
4.8. Ja Jūsu apmaksa ir saņemta līdz 12:00, tad Jūsu pasūtījums tiek izsūtīts tajā pašā darba dienā, ja pēc 12:00, tad nākamajā darba dienā.
4.9. Ja pasūtījumā ir preces, kas ir uz vietas UDO.LV un preces, kas jāpasūta no ražotāja, tad preces, kas ir uz vietas noliktavā, tiek Jums rezervētas un nosūtītas kopā vienā sūtījumā, kad ir nokomplektēts viss pasūtījums. Ja vēlaties saņemt pasūtījumu atsevišķās daļās, tad Jums jāsedz piegādes izdevumi tik reizes, uz cik sūtījumiem vēlaties pasūtījumu sadalīt.
4.10. Preces apmaksas datums ir datums, kad nauda ienākusi TECTO SIA bankas kontā. Ārzemju apmaksas no citām bankām var nāk 1-2 darba dienas.
4.11. Klients pats ir atbildīgs par laicīgu līdzekļu pārskaitīšanu uz uzņēmuma kontu. Mēs nevaram ietekmēt banku darbību.
4.12. Ja vēlaties, lai pasūtījums tiek apstrādāts ātrāk, aicinām Jūs atsūtīt bankas maksājuma uzdevumu .pdf failā. Ja būs iespējams, klientu menedžeris izsūtīs Jūsu pasūtījumu ātrāk.
4.13. Preču piegādes summa jāapmaksā ar rēķinu summu kopā vienā reizē. Jums nekas nav pēc tam atsevišķi jāmaksā pastā vai kurjeram preci saņemot.
4.14. Prece no ražotāja tiks pasūtīta tikai pēc apmaksas saņemšanas. 

5. Pasūtījumi no juridiskām personām

5.1. Mēs pieņemam pasūtījumu no juridiskām personām. Šie noteikumi neattiecas uz vairumtirdzniecības klientiem, kas strādā uz līguma pamata.
5.2. Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē, patērētājs ir fiziska persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību. Respektīvi, "Patērētāju tiesību aizsardzības likums" nav attiecināms uz juridiskām personām. 
5.3. Juridiskām personām pavadzīmes tiek ieliktas pasūtījumā nosūtot kopā ar preci. Pēc pasūtījuma nosūtīšanas Pircējam, klientu menedžeriem vairs nebūs iespējas izveidot pavadzīmi. Par preces nodošanas faktu klientam UDO.LV kalpo piegādes dienesta atzīme. Par preces atbilstību/skaitu pretenzijas tiek pieņemtas dienā, kad kurjers nodevis preci, vai prece saņemta pastā. Pēc šī termiņa - nekādas pretenzijas netiek pieņemtas. 
5.4. Ja vēlaties saņemt uzņēmuma pasūtījumu veikalā un Jums būs nepieciešama pavadzīme, lūdzam, obligāti veikt preces rezervāciju internetā. Ja jums nebūs preces rezervācijas internetā, klientu menedžeri nevarēs jums izveidot pavadzīmi.
5.5. Iegādājoties preci UDO.LV veikalā, klientu menedžeri neliks zīmogu uz pavadzīmēm. Saskaņā ar to, ka „Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumi” ir zaudējuši savu spēku (Ministru kabineta noteikumi Nr. 154), līdz ar ko Zīmogam vairs ir tikai dekoratīva nozīme un tā lietošanai nav likumiska pamata. 

6. Preču piegādes kārtība

6.1. UDO.LV nodrošina preču piegādi izmantojot OMNIVA kurjerdienesta pakalpojumus (turpmāk tekstā piegādes dienests).
6.2. UDO.LV nevar paātrināt vai kādā citā veidā ietekmēt piegādes dienestu pasūtījumu piegādes termiņus. 
6.3. Klientiem ārpus Eiropas savienības, pārsūtīšanas laikā nav iekļautas sūtījuma pārbaudes un muitas kontroles iziešanas laiks, jo UDO.LV un piegādes dienests nenes atbildību par muitas darbībām un kontroles laiku. 
6.4. Pārsūtīšanas laiks var mainīties laika apstākļu, situācijas galamērķa valstī, kā arī citu iemeslu dēļ, kas nav atkarīgi no UDO.LV.
6.5. Piegādes termiņi un izcenojumi pieejami sadaļā „Piegāde”.
6.6. Izvēloties piegādi ar piegādes dienestu, Pircējs pats ir atbildīgs par adresi, kuru norāda kā sūtījuma saņemšanas adresi un citām īpatnībām, kas nepieciešamas paciņas piegādei (piemēram: durvju kods).
6.7. Gadījumā, ja prece Jūs nesasniedz norādītajā termiņā, lūdzam informēt mūs par to, lai mēs varam nekavējoties visu nokārtot.
6.8. Pievēršam uzmanību, ka piegādes dienesti nav UDO.LV pakļautībā un nenodot mums informāciju vai piegāde veikta laicīgi. Tāpēc, ja rodas kādas aizķeršanās, dariet mums to zināmu. UDO.LV nevar ietekmēt piegādes dienestu servisu.
6.9. Ja Jūs nepamierina mūsu izmantotie piegādes dienestu pakalpojumi un Jūs vēlaties, lai Jūsu sūtījums tiek piegādāts ar citu kompāniju - Jūs varat noorganizēt savu kurjeru nodrošinot visas nepieciešamās darbības patstāvīgi.

7. Atteikuma tiesības

7.1. Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma.

7.2. Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.
7.3. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
  • pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
  • pircējs ir atvēris  iepakojumu.

7.4. Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

8. Datu apstrāde

8.1. Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.

Pirkumu grozs