Distances līgums 

Šis līgums tiek slēgts starp uzņēmumu „TECTO” SIA, Reģ. Nr. 40103696087 un PVN Reģ. Nr. LV40103696087, Juridiskā adrese: Lauku iela 2a, Engures nov., Engures pag., LV-3113, reģ. datums 2013. gada 31.jūlijā (turpmāk tekstā UDO.LV) un Pircēju, kas veic pirkumu UDO.LV interneta veikalā. Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem, kas veikti UDO.LV interneta veikalā.

Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:


1. Vispārīgie noteikumi par preces pasūtīšanu

1.1. UDO.LV savā darbā pieturās pie labas komercprakses principu ievērošanas un stingri pieturās pie Latvijas Republikas "Patērētāju tiesību aizsardzības likuma" un "Noteikumiem par distances tirdzniecību" ievērošanu.
1.2. Visa prece UDO.LV e-veikalā ir norādīta ar PVN 21%, bez piegādes izmaksām. Preces cena ir tāda, kāda ir norādīta veiktajā pasūtījuma rēķinā līdz saistību pilnai izpildei.
1.3. Šis līgums ir saistošs visiem Pircējiem, kas veic pasūtījumu interneta veikalā. Noslēgtais līgums netiek saglabāts atsevišķā failā un ir pieejams visiem klientiem zem izvēlnes „NOTEIKUMI”.
1.4. Mēs paturam tiesības nepieņemt izpildē pasūtījumus no personām, kas jaunākas par 16 gadiem, kā arī no personām, kas pirms tam tīši radījušas zaudējumus Kostimi.lv vai arī neievēro morāles un ētikas principus.
1.5. Pircējam ir jānorāda patiesa informācija par sevi. Ja pasūtījuma brīdī Pircēja dati ir nepilnīgi vai arī ir pamatojums uzskatīt, ka dati ir fiktīvi, mēs paturam tiesības nepieņemt pasūtījumu izpildei. Atbilstoši Latvijas Republikas likumiem tiek veikta lietotāju darbību novērošana un pierakstīšana (sūtītāja IP adrese, lietotāja identifikators, laiks). 
1.6. Preces krāsa dzīvē var atšķirties no bildē redzamās krāsas. Tas ir atkarīgs no katra datora krāsu uztveres, ekrāna spilgtuma. Ražotājs patur tiesības veikt minimālas izmaiņas preces ražošanas procesā. Piemēram: aizstāt pogas vai uzšuves ar citām, nekā attēlots foto. Parasti, ja tiek veiktas kādas izmaiņas, tās ir minimālas un neietekmē preces izskatu.

2. Pasūtījums

2.1. Pasūtījums tiek veikts interneta veikalā, e-pastā vai pa tālruni.
2.2. Pēc pasūtījuma sastādīšanas, automātiski, Jūs uz norādīto e-pastu saņemat UDO.LV pasūtījuma apstiprinājumu .pdf formātā. Ja Jūs neesat saņēmuši šo apstiprinājumu, pārbaudiet ‘junk mail’ vai ‘spam mail’. Ja arī šajās mapēs nav saņemts pasūtījuma apstiprinājums, tas nozīmē, ka Jūs neesat pabeiguši visus pasūtījuma etapus un mēs neesam saņēmuši pasūtījumu (šajā gadījumā, lūdzam, veiciet pasūtījumu vēlreiz).
2.3. Ja Pircējs nav norādījis pasūtījuma brīdī pilnus datus par sevi, vai ar Pircēju nav iespējams sazināties, pasūtījuma izpilde var aizkavēties.
2.4. Veicot pasūtījumu, klients pats ir atbildīgs par datiem, ko norāda pasūtījuma brīdī un to pareizumu, kā arī apzinās par sekām, kas var radīties par šo datu nekorektu sniegšanu. Ja tiek norādīta nekorekta kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasts) un ar klientu nav iespējams sazināties – pasūtījums tiek anulēts. 

3. Preces rezervācija

3.1. Klienta pasūtījums 100% tiek rezervēts pēc menedžera apstiprinājuma uz 24h pēc pasūtījuma veikšanas internetā. Ja šī perioda laikā par pasūtījumu nav saņemta apmaksa, vai pasūtījums netiek izņemts uzņēmuma veikalā, mēs paturam tiesības preci palaist brīvā apgrozībā un anulēt rēķinu.
3.2. Ja klients veic vairākus pasūtījumus, tad tos ir iespējams apvienot tikai tajā laika posmā, kamēr nav veikts kārtējais pasūtījums no ražotāja. Tekošais pasūtījums nevar tikt apvienots ar nākamo pasūtījumu, kam būs nepieciešama piegāde no ražotāja, jo preces nevar tikt rezervētas uz vairākām nedēļām bez 100% apmaksas.

4. Pasūtījuma apmaksa, piegāde un izpilde

4.1. Pasūtījuma apmaksas, piegādes veidi un to izmaksas ir neatņemama šī Distances līguma sastāvdaļa, kas ir saistoši visiem Klientiem līdz pilnai pasūtījuma izpildei un ir pieejama sadaļā „Piegāde”.
4.2. UDO.LV nodrošina piegādi pa visu Latviju.
4.3. Visi sūtījumi tiek piegādāti klientam necaurredzamā paciņā, līdz ar ko paciņas saturs nav pieejams apskatei, piemēram, kurjeram. 
4.4. Veicot pasūtījuma apmaksu, obligāti, jānorāda pasūtījuma numurs. Pretējā gadījumā pasūtījuma apstrāde var tikt kavēta. Visi maksājumi tiek identificēti pēc maksājumā norādītā rēķina numura.
4.5. Viens pasūtījums tiek izsūtīts uz vienu piegādes adresi. Vienu pasūtījumu nav iespējams sadalīt ar piegādi uz vairākām adresēm.
4.6. Nav iespējams vairākus pasūtījumus ar dažādiem saņēmējiem apvienot ar vienu piegādi.
4.7. Katru darba dienu plkst. 12:00 tiek apkopotas visas iepriekšējās un tekošās dienas apmaksas.
4.8. Ja Jūsu apmaksa ir saņemta līdz 12:00, tad Jūsu pasūtījums tiek izsūtīts tajā pašā darba dienā, ja pēc 12:00, tad nākamajā darba dienā.
4.9. Ja pasūtījumā ir preces, kas ir uz vietas UDO.LV un preces, kas jāpasūta no ražotāja, tad preces, kas ir uz vietas noliktavā, tiek Jums rezervētas un nosūtītas kopā vienā sūtījumā, kad ir nokomplektēts viss pasūtījums. Ja vēlaties saņemt pasūtījumu atsevišķās daļās, tad Jums jāsedz piegādes izdevumi tik reizes, uz cik sūtījumiem vēlaties pasūtījumu sadalīt.
4.10. Preces apmaksas datums ir datums, kad nauda ienākusi TECTO SIA bankas kontā. Ārzemju apmaksas no citām bankām var nāk 1-2 darba dienas.
4.11. Klients pats ir atbildīgs par laicīgu līdzekļu pārskaitīšanu uz uzņēmuma kontu. Mēs nevaram ietekmēt banku darbību.
4.12. Ja vēlaties, lai pasūtījums tiek apstrādāts ātrāk, aicinām Jūs atsūtīt bankas maksājuma uzdevumu .pdf failā. Ja būs iespējams, klientu menedžeris izsūtīs Jūsu pasūtījumu ātrāk.
4.13. Preču piegādes summa jāapmaksā ar rēķinu summu kopā vienā reizē. Jums nekas nav pēc tam atsevišķi jāmaksā pastā vai kurjeram preci saņemot.
4.14. Prece no ražotāja tiks pasūtīta tikai pēc apmaksas saņemšanas.

5. Pasūtījumi no juridiskām personām

5.1. Mēs pieņemam pasūtījumu no juridiskām personām. Šie noteikumi neattiecas uz vairumtirdzniecības klientiem, kas strādā uz līguma pamata.
5.2. Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē, patērētājs ir fiziska persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību. Respektīvi, "Patērētāju tiesību aizsardzības likums" nav attiecināms uz juridiskām personām. 
5.3. Juridiskām personām pavadzīmes tiek ieliktas pasūtījumā nosūtot kopā ar preci. Pēc pasūtījuma nosūtīšanas Pircējam, klientu menedžeriem vairs nebūs iespējas izveidot pavadzīmi. Par preces nodošanas faktu klientam UDO.LV kalpo piegādes dienesta atzīme. Par preces atbilstību/skaitu pretenzijas tiek pieņemtas dienā, kad kurjers nodevis preci, vai prece saņemta pastā. Pēc šī termiņa - nekādas pretenzijas netiek pieņemtas. 
5.4. Ja vēlaties saņemt uzņēmuma pasūtījumu veikalā un Jums būs nepieciešama pavadzīme, lūdzam, obligāti veikt preces rezervāciju internetā. Ja jums nebūs preces rezervācijas internetā, klientu menedžeri nevarēs jums izveidot pavadzīmi.
5.5. Iegādājoties preci UDO.LV veikalā, klientu menedžeri neliks zīmogu uz pavadzīmēm. Saskaņā ar to, ka „Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumi” ir zaudējuši savu spēku (Ministru kabineta noteikumi Nr. 154), līdz ar ko Zīmogam vairs ir tikai dekoratīva nozīme un tā lietošanai nav likumiska pamata.

6. Preču piegādes kārtība

6.1. UDO.LV nodrošina preču piegādi izmantojot DPD un OMNIVA kurjerdienesta pakalpojumus (turpmāk tekstā piegādes dienests).
6.2. UDO.LV nevar paātrināt vai kādā citā veidā ietekmēt piegādes dienestu pasūtījumu piegādes termiņus. 
6.3. Klientiem ārpus Eiropas savienības, pārsūtīšanas laikā nav iekļautas sūtījuma pārbaudes un muitas kontroles iziešanas laiks, jo UDO.LV un piegādes dienests nenes atbildību par muitas darbībām un kontroles laiku. 
6.4. Pārsūtīšanas laiks var mainīties laika apstākļu, situācijas galamērķa valstī, kā arī citu iemeslu dēļ, kas nav atkarīgi no UDO.LV.
6.5. Piegādes termiņi un izcenojumi pieejami sadaļā „Piegāde”.
6.6. Izvēloties piegādi ar piegādes dienestu, Pircējs pats ir atbildīgs par adresi, kuru norāda kā sūtījuma saņemšanas adresi un citām īpatnībām, kas nepieciešamas paciņas piegādei (piemēram: durvju kods).
6.7. Gadījumā, ja prece Jūs nesasniedz norādītajā termiņā, lūdzam informēt mūs par to, lai mēs varam nekavējoties visu nokārtot.
6.8. Pievēršam uzmanību, ka piegādes dienesti nav UDO.LV pakļautībā un nenodot mums informāciju vai piegāde veikta laicīgi. Tāpēc, ja rodas kādas aizķeršanās, dariet mums to zināmu. UDO.LV nevar ietekmēt piegādes dienestu servisu.
6.9. Ja Jūs nepamierina mūsu izmantotie piegādes dienestu pakalpojumi un Jūs vēlaties, lai Jūsu sūtījums tiek piegādāts ar citu kompāniju - Jūs varat noorganizēt savu kurjeru nodrošinot visas nepieciešamās darbības patstāvīgi.

7. Atteikuma tiesības

7.1. Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma.

7.2. Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.
7.3. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
  • pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
  • pircējs ir atvēris  iepakojumu.

7.4. Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

8. Datu apstrāde

8.1. Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.

Nomas noteikumi

1. Lietoto terminu skaidrojums

 UDO.LV- „TECTO” SIA, Inventāra iznomātājs.
Klients- Fiziska vai juridiska persona, kas noslēdz Inventāra nomas līgumu savā vai citas personas labā.
Tāme/Pieņemšanas nodošanas akts - noteiktas formas dokuments, kas satur Inventāra nomas līguma noteikumus un apliecina Inventāra nomas līguma noslēgšanu.
Atlīdzība - Inventāra nomas līgumā noteiktais nomas maksas apmērs, kuru Klients maksā UDO.LV par Inventāra lietošanu.
Bojāeja - Inventāra stāvoklis, kad tā zaudējumu gadījuma rezultātā nodarīto bojājumu novēršanai nepieciešamās remonta/atjaunošanas izmaksas pārsniedz 70% no Inventāra vērtības.
Inventāra vērtība - Inventāra iegādes vērtība saskaņā ar UDO.LV grāmatvedības uzskaites datiem.
Noma - Inventāra nodošana lietošanai pret atlīdzību.

2. Līguma priekšmets

2.1. Līguma priekšmets ir Tāmē norādītais Inventārs.
2.2 Inventāra sastāvā ietilpst visi Inventāra lietošanai nepieciešamie elementi, materiāli, detaļas un stiprinājumi, t.sk., tādas Inventāra neatņemamās sastāvdaļas, kas atsevišķi Tāmē netiek uzskaitītas.
2.3. Tāmes/Nodošanas -pieņemšanas akts – nomas piedāvājuma iesniegšana Klientam no UDO.LV puses uzskatāma par oferti, kuru Klients pēc saviem ieskatiem var vai nu akceptēt vai neakceptēt. Klienta klusēšana nevar tikt uzskatīta par akceptu.

3. Inventāra nodošana Klientam

3.1. Inventārs nodots Klientam Tāmē fiksētajā termiņā.
3.2. Dienā, kad Inventārs tiek nodots Klientam, Klientam ir pienākums parakstīt atbilstošu Inventāra nodošanas- pieņemšanas aktu, pretējā gadījumā UDO.LV ir tiesības noformēt attiecīgo Inventāra nodošanas- pieņemšanas aktu, parakstot to vienpusēji, un tas ir Klientam saistošs ar visām no tā izrietošajām tiesiskajām sekām.
3.3. Ar Inventāra nodošanas- pieņemšanas akta abpusējas parakstīšanas brīdi, atbildība par Inventāra bojāeju, zādzību, bojājumiem pāriet uz Klientu.
3.4. Parakstot Inventāra nodošanas- pieņemšanas aktu, līdzēji apliecina, ka Inventārs un katra tā daļa (detaļa, sastāvdaļa, elements, piederums, utml.) ir labā tehniskā un vizuālā stāvoklī un atbilst to funkcijām, un Klientam nav nekādu pretenziju pret UDO.LV saistībā ar Inventāra stāvokli.
3.5. Parakstot Inventāra nodošanas- pieņemšanas aktu, Klients apliecina, ka ir saņēmis no UDO.LV visu informāciju par Inventāra lietošanas noteikumiem un kārtību.

4. Inventāra nodošana UDO.LV

4.1. Klientam ir pienākums nodot atpakaļ UDO.LV no tā Nomā saņemto Inventāru norādītajā termiņā un vietā. Ja nav norādīta cita Inventāra nodošanas vieta, par tādu uzskatāma un Klientam jānodod Inventārs UDO.LV ofisa adresē Matrožu ielā 7a, Rīgā, LV-1048.
4.2. Klientam ir pienākums Inventāru nodot, informējot par to UDO.LV atbildīgo darbinieku un parakstot atbilstošu Inventāra nodošanas – pieņemšanas aktu, pretējā gadījumā UDO.LV ir tiesības noformēt attiecīgo Inventāra nodošanas- pieņemšanas aktu, parakstot to vienpusēji, un tas ir Klientam saistošs ar visām no tā izrietošajām tiesiskajām sekām.
4.3. Gadījumā, ja Klients Inventāru atstāj bez uzraudzības UDO.LV telpām piegulošajā teritorijā, neinformējot par to UDO.LV atbildīgo darbinieku un bez tā saskaņošanas, uzskatāms, ka Klients Inventāru nav nodevis UDO.LV līdz brīdim, kamēr UDO.LV bez iebildumiem Inventāru ir pieņēmis. Līdz Inventāra pieņemšanas brīdim visa atbildība par Inventāra bojāeju, zādzību un bojājumiem ir Klientam, un zaudējumu gadījumā Klientam ir pienākums atlīdzināt UDO.LV radušos zaudējumus.
4.4. Gadījumā, ja Klients nav nodevis UDO.LV Inventāru atpakaļ ar atbilstošu Inventāra nodošanas – pieņemšanas aktu, UDO.LV ir tiesības 10 (desmit) darba dienu laikā no noteiktā Inventāra nodošanas termiņa celt pret Klientu pretenziju par Inventāra sastāvu un/vai stāvokli, iesniedzot Klientam atbilstošu rakstveida pretenziju par UDO.LV konstatētajiem trūkumiem, nepilnībām, bojājumiem vai bojāeju, un Klientam ir pienākums atlīdzināt UDO.LV radušos zaudējumus UDO.LV pretenzijā norādītajā termiņā, kārtībā un apmērā, ja līdzēji nevienojas citādi.
4.5. Gadījumā, ja UDO.LV šo noteikumu 3.4. punktā norādītājā termiņā nav nosūtījis Klientam pretenziju, ir uzskatāms, ka UDO.LV ir Inventāru bez iebildumiem pieņēmis.

5. Citas Klienta saistības

5.1. Klientam ir jānodod Inventārs atpakaļ UDO.LV Nodošanas - pieņemšanas akta fiksētajā termiņā un šajos noteikumos fiksētajā kārtībā.
5.2. Klientam ir jāsamaksā UDO.LV par Inventāra nomu atbilstoši konkrētajam rēķinam.
5.3. Klients apņemas saudzīgi izturēties pret Inventāru un nebojāt to, kā arī nodot to atpakaļ ne sliktākā stāvoklī, kādā Klients Inventāru ir pieņēmis.
5.4. Klients patstāvīgi nodrošina visus Inventāra izmantošanai nepieciešamos pieslēgumus komunikācijām un patstāvīgi veic norēķinus par trešo personu sniegto pakalpojumu izmantošanu.
5.4. Klientam nav tiesību bez iepriekšējas UDO.LV atļaujas izdarīt Inventāram uzlabojumus, taisīt tā labā izdevumus, ko varētu pieprasīt no UDO.LV.


6. Atlīdzība, tās samaksas kārtība

6.1. Atlīdzības apmērs UDO.LV par konkrētā Inventāra nomu līdzējiem vienojoties, tiek noteikts konkrētajā pasūtījumā.
6.2. Atlīdzības samaksas kārtība tiek noteikta katrā konkrētajā gadījumā līdzējiem par to vienojoties atsevišķi, kas tiek fiksēts atbilstošā, saskaņā ar pasūtījumu, UDO.LV izrakstītā rēķinā.
6.3. Ja rēķinā par Inventāra nomu nav noteikts citādi, Klientam ir pienākums samaksāt UDO.LV pilnīgu priekšapmaksu par Inventāra nomu, 10 (desmit) dienu laikā no atbilstoša rēķina saņemšanas dienas, bet ne vēlāk kā līdz pasūtījumā fiksētajam Inventāra nodošanas termiņam.
6.4. UDO.LV ir tiesības nodot Klientam Inventāru nomā tikai pēc pilnīgas Atlīdzības saņemšanas UDO.LV norēķinu kontā, ja līdzēji nevienojas citādi.
6.5. Gadījumā, ja Klients un UDO.LV vienojas par pilnīgu vai daļēju Atlīdzības priekšapmaksu, tās samaksas termiņa nokavējuma gadījumā Klientam ir pienākums maksāt UDO.LV līgumsodu 1% apmērā dienā no pasūtījumā fiksētās kopējās Atlīdzības summas.

7. Līguma spēkā esamība un tā darbības izbeigšanas kārtība

7.1. Inventāra nomas līgums stājas spēkā ar Nodošanas - pieņemšanas akta abpusējas parakstīšanas brīdi, ar nosacījumu, ka ir samaksāta Atlīdzība UDO.LV, saskaņā ar konkrēto pasūtījumu, noteiktajā termiņā un apjomā.
7.2. Inventāra nomas līgums tiek noslēgts līdz Inventāra nodošanai UDO.LV, ja pasūtījumā nav noteikts citādi.
7.3. Līdzējiem ir tiesības grozīt Inventāra nomas līgumu, kā arī izbeigt to, atsevišķi vienojoties. Jebkurus grozījumus pasūtījumā, līdzējiem ir jāfiksē rakstveidā.
7.4. Līgums zaudē spēku pēc līdzēju Inventāra nomas līgumā noteikto saistību pilnīgas izpildes.

8. Pārējie noteikumi

8.1. Visus strīdus, kas saistīti ar Inventāra nomas līgumu, līdzēji risina savstarpēji vienojoties. Ja līdzēji nevar panākt vienošanos 15 dienu laikā, strīds tiek risināts tiesā LR spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
8.2. Slēdzot Inventāra nomas līgumu, Klients apliecina, ka atļauj UDO.LV kā sistēmas pārzinim, personas datu saņēmējam un personas datu operatoram, apstrādāt savus personas datus, t.sk., sensitīvus personas datus un personas identifikācijas kodus, saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un citiem LR spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
8.3. Šie noteikumi tiek piemēroti Inventāra nomas līgumiem, kas noslēgti sākot no 2014.gada 01. marta, ja līdzēji Inventāra nomas līgumā nav vienojušies citādi.

Konfidencialitātes noteikumi

1. Kopējie noteikumi

1.1. Šī Privātuma politika regulē personas pamata datu vākšanas, apstrādes un glabāšanas principus un procedūras,  uz kurām balstās SIA "TECTO" (tālāk tekstā - Pārdevējs), pārvaldot interneta veikalu www.udo.lv (tālāk tekstā - e-veikals).
1.2. Pircēja personīgās informācijas kārtošanu nosaka šie nosacījumi, LR Fiziskās personas datu aizsardzības likums citi tiesību akti, kas reglamentē šāda veida datu vākšanu.
1.3. Pārdevējs apņemas pārdot preces fiziskām personām, kuras nav jaunākas pa 18 gadiem. Pircēji, kuri ir jaunāki pa 18 gadiem, var pirkt preces tikai ar vecāku vai aizbildņu piekrišanu.

2. Reģistrācijas iesniegšanas noteikumi

2.1. Pircējam reģistrācijas formā jānorāda pilna, detalizēta un patiesa informācija par sevi. Ja reģistrācijas formā Pircējs norāda neprecīzus, nepatiesus vai kļūdainus datus, Pārdevējam ir tiesības anulēt reģistrāciju un izdzēst informāciju vai ierobežot Pircēja iespējas izmantot e-veikalu.
2.2. Pārdevējs atzīst un respektē katras fiziskās personas, kura apmeklējusi e-veikalu, tiesības uz konfidencialitāti. Pārdevējs vāc un izmanto fiziskās personas datus (vārdu, uzvārdu, adresi, telefona numuru, e-pasta adresi un citus e-veikala reģistrācijas formā norādītos datus) tam, lai:
- pienācīgi izpildītu preču un pakalpojumu pasūtījumus
-risinātu problēmas, kas saistītas ar preču vai piegādes kvalitāti
-izpildītu citus līguma pienākumus
2.3. Informāciju, kas saistīta ar Pircēja iegādātajām precēm, Pārdevējs var izmantot statistiskiem nolūkiem. Tāda statistisko datu vākšana neļauj tieši vai netieši noteikt Pircēja identitāti. Pārdevējs patur tiesības statistikas datus nodot trešajai personai.

3. Personisko datu nodošana trešajām personām

3.1. Pārdevējam ir tiesības nodot datus trešajām personām tikai tam, lai sasniegtu mērķus, kas norādīti 2.2. punktā.
3.2. Pārdevējam nav tiesību nodot Pircēja personas datus trešajām personām, ja nav saņemta Pircēja atsevišķa piekrišana, izņemot saskaņā ar LR likumdošanu.

4. Personas datu izmaiņas un atjaunošana

4.1. Pircējam ir tiesības mainīt un atjaunot reģistrācijas formā norādīto informāciju.
4.2. Pārdevēja īpašumā ir jābūt Pircēja jaunākajai informācijai, kura nepieciešama laicīgai un kvalitatīvai pasūtījumu izpildei.

5. Personas datu kārtošana

5.1. Apstiprinot reģistrācijas formu, Pircējs piekrīt, ka personas dati, kas brīvprātīgi norādīti reģistrācijas formā, tiks kārtoti saskaņā ar šiem noteikumiem.

6. Noteikumu mainīšana

6.1. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji mainīt konfidencialitātes noteikumus. Par izmaiņām Pārdevējs paziņo e-veikalā.
6.2. Ja Pircējs pēc šo noteikumu izmaiņām izmanto e-veikala piedāvātos pakalpojumus, Pārdevējs uzskata, ka Pircējs ir iepazinies un piekrīt noteikumu maiņai.

7. Nobeiguma noteikumi

7.1. Visas domstarpības starp pusēm par šo noteikumu ievērošanu tiek risinātas sarunu veidā. Ja vienošanās netiek panākta, strīds tiek risināts saskaņā ar LR likumdošanu.

8. Trešo personu norādes

8.1. Šajā interneta mājas lapā ir norādes uz citām interneta mājas lapām. Pārdevējs nav atbildīgs par trešo personu interneta mājas lapu konfidencialitātes politiku un praktiku.

0
PIEDĀVĀJAM MŪSU RADĪTĀS SVĒTKU KOLEKCIJAS VAI TĀS KOMPLEKTUS JAU AR 20% ATLAIDI
*IEPĒRCIES  - e-veikalā udo.lv*   
PIEGĀDĀJAM PIEPŪSTUS BALONUS/DEKORĒJAM VISĀ LATVIJĀ ARĪ 6DIENĀS €7.90/€27.90    
*ATRAKSTI - uz info@udo.lv*
PIEŠĶIRAM BEZMAKSAS PAKOMĀTA PIEGĀDI PIRKUMIEM LIELĀKIEM PAR €50.00   
*IZVĒLIES - Omniva pakomātu*
IZNOMĀJAM SVĒTKU APRĪKOJUMU NEDĒĻAS NOGALEI PAR 1 DIENAS CENU
*SAŅEM - Rīgas centrā/Salaspilī*
PILDAM BALONUS AR SPECIĀLU GĒLU ILGLAICĪGAM TO LIDOJUMAM
*IETAGO - saņem 10% atlaidi*
DODAM ATLAIDES KODU PIRKUMIEM LIELĀKIEM PAR €75.00
*UZZVANI + 371 25736387*
© 2018 SIA TECTO. Visas tiesības aizsargātas


 .